Inici / Office 365 / Sincronitzar Microsoft Teams

Sincronitzar Microsoft Teams

Una de les característiques que te teams, i pot ser interessant per alguns usuaris, és sincronitzar els documents dels teus canals de teams en el mateix equip. Aquí us explico com fer-ho.

  1. Seleccionem el canal que volem sincronitzar amb el nostre equip i a la part superior polsem sobre “Archivos”.
  2. Polsem sobre “Abrir en SharePoint”.
  3. Polsem sobre l’icona de “Sincronización”.
  4. Polsem sobre “Abrir Microsoft OneDrive”, també podríem marcar el checkbox “Abrir siempre este tipo de enlaces en la aolicación asociada”.
  5. Un cop fet això ens apareixerà una finestra emergent, indicant que ja tenim sincronitzat el canal.
  6. A l’explorador de Windows, trobarem el nom de la nostra organització amb tots els Canals de Teams sincronitzats.

Comproveu també

OneDriver entorn educatiu

Carrega de fotos en OneDrive Android per Empreses o Educatiu

La darrera actualització d’OneDrive per a Empreses o àmbit educatiu per a dispositiu Android, ha …